سردار غیاثی: امنیت و اقتدار امروز ما از نعمت ولایت است حمله موشکی حزب‌الله لبنان به «مرگلیوت» (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) حزب الله یک هزار و ۵۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است زندان رفتن نتانیاهو فعلا منتفی شد اقدام نیروهای امنیتی یمنی علیه عملیات اطلاعاتی آمریکایی-صهیونیستی پروژه آمریکا برای مهار مقاومت یمن چیست؟ ماکرون خواستار دستیابی نتانیاهو به توافق آتش بس شد عملیات ویژه گردان‌های القسام در «کرم ابوسالم» + فیلم انفجار، کابل افغانستان را لرزاند (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) حملات حزب‌الله لبنان در واکنش به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی ادامه دارد (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) موساد و شاباک به شکست نظامی در غزه اذعان کردند شهرک نشینان شمال فلسطین اشغالی تهدید به شورش کردند نامه حماس به گروه‌های فلسطینی پیرامون گفت‌وگوهای آتش‌بس حماس: به فرمول یک توافق مشخص دست یافته‌ایم رئیسی: امروز در غرب شاهد تقابل جریان شرافت در مقابل شرارت هستیم وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی خواستار حمله فوری به رفح شد آکسیوس: آمریکا ارسال مهمات به اسرائیل را متوقف کرد! صدور بیش از ۱۳۰۰ پروانه بهره‌برداری در خراسان رضوی یورش پلیس اسرائیل به دفاتر الجزیره پس از تعطیلی این شبکه + فیلم حملات جدید حزب الله به شتولا و آویویم (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۱۰ یمنی در حملات ارتش عربستان زخمی شدند (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

نماینده مجلس: مصوبات پرداخت وام ۲۰۰ میلیونی روستایی هنوز ابلاغ نشده است| دولت فکری برای ارزش پول ملی و بورس کند

  • کد خبر: ۱۳۳۹۳۱
  • ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۸
نماینده مجلس: مصوبات پرداخت وام ۲۰۰ میلیونی روستایی هنوز ابلاغ نشده است| دولت فکری برای ارزش پول ملی و بورس کند
نماینده مردم بهار در مجلس گفت: گزارش دیوان محاسبات هشدار جدی به دولت و مجلس است، دولت فکری برای ارزش پول ملی و بورس کند.

به گزارش شهرآرانیوز، فتح‌الله توسلی در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۱۸ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: دیوان محاسبات گزارش ۶ ماهه خود را در اختیار نمایندگان قرار داده و گزارش بسیار جالبی است. از کارشناسان دیوان به خاطر ارائه گزارش به موقع تشکر می‌کنم.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس یازدهم تاکید کرد: این گزارش هشدار جدی به دولت و مجلس است، بسیاری از احکام بودجه اجرایی نشده و به زودی بودجه ۱۴۰۲ به مجلس می‌آید؛ اگر قرار است قانونی نوشته شود، ولی اجرایی نشود، در دور باطل گرفتار خواهیم شد.

وی با بیان اینکه دولت باید فکری برای وضعیت ارزش پول ملی و بورس کند، مطرح کرد: ۸ ماه از سال گذشته و فقط ۵ درصد از بودجه به استان‌ها اختصاص یافته، از مصوبات سفر رئیس جمهور کمتر از ۵ درصد اعتبارات تخصیص یافته است. مصوبات پرداخت وام ۲۰۰ میلیونی روستایی در حالی که فصل سرما فرا رسیده است، هنوز ابلاغ نشده است.

توسلی تصریح کرد: به وزیر کشور درخصوص عملکرد یکی از کارگزارانش در منطقه تذکر جدی می‌دهم، وی عملاً فرصت خدمت را از نماینده منطقه گرفته و اجازه همکاری به سایر ادارات با نماینده را نیز سلب کرده و رسماً از مسئولان ادارات می‌خواهد تا با نماینده همکاری نکنند!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->